چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

معرفی معتبر ترین روش های آموزش زبان فرانسه

بهترین سایت آموزش زبان فرانسوی از صفر تا صد

معرفی معتبر ترین روش های آموزش زبان فرانسه

۱۴۴ بازديد

یکی از دغدغه های اصلی هر زبان آموز زبان فرانسه، پیدا کردن لغات مهم، ضروری و کاربردی می باشد. دقت کنید که یادگیری لغات بصورت تصویری، تا ۱۰ برابر بیشتر از حافظه نوشتاری (صرفا خواندن متن) پایدار می باشد. از این رو در این پست ۸ درس ویدیویی آموزش لغات زبان فرانسه، دو اپلیکیشن برتر آموزش واژگان و نهایتا پی دی اف آموزش تصویری لغات فرانسه، که بیش از ۳۰۰۰ کلمه یا واژه فرانسوی را برای شما توضیح می دهند را آماده کرده ایم.

دقت کنید که این واژگان برای سطح مقدماتی تا پیشرفته کاربرد دارند. و حاصل چندین ماه جستجو در اینترنت و آزمون و خطا هستند (هر سوال یا راهنمایی دیگری هم نیاز داشتید در بخش نظرات مطرح کنید تا سریعا به آن پاسخ دهیم!)

۱- دانلود ۱۲ درس آموزش واژگان پرکاربرد زبان فرانسه

این ویدیوها را ممکن است در جای جای اینترنت ببینید، ما سعی کرده ایم که با توجه به تجربه در این زمینه، آنها را گلچین کنیم و در اختیارتان قرار دهیم. نمونه این ویدیوها را در زیر می بینید:


نکته مهم: یادگیری زبان فرانسوی بسیار حساس است. حتما از نرم افزارهای جدید و باکیفیت (که حاصل سال ها تجربه و تحقیق هستند) استفاده کنید تا هم سریع تر یاد بگیرید و هم از اشتباهاتی که توسط منابع پراشتباه و بی کیفیت در بدن شما جا می افتد جلوگیری کنید! (این پکیج های فوق العاده و حرفه ای  را ببینید)

۲- دانلود رایگان ۲ اپلیکیشن برتر آموزش لغات زبان فرانسه

بعنوان مکمل ویدیوهای بالا و مکمل پی دی اف آخر صفحه، ۲ اپلیکیشن برتر موجود در سرتاسر اینترنت، برای یادگیری بهتر لغات زبان برای تان معرفی می کنیم. وارد صفحه دانلود شوید و بسته به گوشی خود آنها را دانلود کنید.نکته مهم این است که برخی از امکانات این اپلیکیشن ها رایگان نیست. اما تاکید می کنیم که از اپلیکیشن ها یا منابع بی کیفیت دیگر برای یادگیری استفاده نکنید چون روند یادگیری تان را طولانی و پر اشتباه می کنند. اصولی پیش بروید!

   دانلود اپلیکیشن Learn French Vocabulary – 6,000 Words ویژه اندروید 

اپ 6000 کلمه زبان فرانسه

   دانلود اپلیکیشن Learn French Phrases & Words ویژه ios  

اپ ایفون برای یادگیری لغات زبان فرانسه

۳- پی دی اف آموزش تصویری لغات زبان فرانسه

این پی دی اف برای افراد مبتدی تا متوسطه بسیار مفید است. تنها مشکل این پی دی اف این است که تلفظ لغات را ندارد (که البته خود یک مزیت هست!). شما هر لغت که تلفظ آن را نمی دانید با کمک گوگل ترنسلیت پیدا کنید و ضمنا گوگل ترنسلیت، هم معنای آن را به شما داده و حتی در قالب جمله هم با مثال به شما آموزش می دهد!

13 تا از بهترین اپلیکیشنهای آموزش زبان برای فارسی زبانان (اندروید و آیفون)

یادگیری زبان انگلیسی اگر چه زمان بر است اما اگر منابع باکیفیتی انتخاب کنید، به کاری سرگرم کننده و فوق العاده جذاب تبدیل می شود. در این مطلب با کمک نظرات کاربران، پیشنهادات اساتید و تجربه چندین ساله، 13 تا از بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی برای فارسی زبانان هم برای اندروید و هم ios را جهت دانلود رایگان به شما معرفی می کنیم.

اپلیکیشن زبان

قبل از هر چیز پیشنهاد می کنیم این مطلب را در مرورگر خود ذخیره کنید زیرا منابع رایگان و باکیفیت زیادی را می توانید از همینجا دانلود کنید!

یادگیری زبان انگلیسی چقدر طول می کشد؟

این زبان نسبت به زبان های دیگری مثل چینی یا لهستانی که از زبان های سخت هستند، در درجه متوسط و حتی آسان قرار می گیرد.

اصولا یادگیری بعضی از زبان های خارجی برای ما فارسی زبانان سخت تر از کسانی است که زبان مادری متفاوتی دارند. بطور واضح، یادگیری زبان آلمانی برای انگلیسی زبانان بسیار راحت تر از ماست. چرا؟ چون بسیاری از ساختارهای گرامری و لغات مشابهی با آلمانی دارند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.